Новото Југо – преку Албанија до Крагуевац

Популарно

Погледнете како би изгледало возењето во воз со 4.800 км/ч (ВИДЕО)

Како би изгледало кога јапонски воз би забрзал до 4.800 км/ч? Како би изгледало да сте внатре и да гледате низ прозорецот?Поглeднете на видеото...

Што Апасиев говореше како студент? Погледнете го видеото

Во рамките на седмото издание на орагорската вечер "Иво Пухан" во 2007 година, свој настап имаше и Димитар Апасиев, тогашен студент во втора година,...

Еве зошто не треба да блендирате за предупредување од полиција

Пријателското блендирање претставува меѓусебна, невербална комуникација помеѓу возачите со цел предупредување дека во близина следи полиција. Оваа пракса егзистира со децении наназад и сигурно...

Во ексклузивното интервју кое го спроведе Македонија Денес со господинот Тома Савиќ, поранешниот директор на неколку сектори во легендарната Застава, а потоа и заменик директор во компанијата, тој ни открива уште еден детал кој ретко кој го знае.

Плановите на Застава пред се поради успехот на меѓународната сцена во 80-те години биле големи па поради тоа кон крајот на 80-те и почетокот на 90-те веќе се работело на нови модели со Fiat, како и дизајнерските студија на Џуџаро и Бертоне.

Во 1991 година ПининФарина изработува прототип за Застава кој е попознат како мала Флорида. Савиќ открива, дека поради блокадите и тешката политичко-воена состојба во тогашна Југославија, прототипот останува подолг период во Италија. Носењето на прототипот во Крагуевац било готово невозможна мисија особено поради блокадите кои ги воведе Обединетите Нации за увоз и извоз од оваа земја.

ФОТО: Од архивата на Тома Савиќ / изгледот на рестајлинг изведбата на Југо

Сепак раководството на Застава, открива Савиќ, направи големи напори да прототипот преку Албанија стигне во Крагуевац во 1994 година.

“Слична судбина доживеа и обидот за рестајлинг на автомобилот 101 со една фирма од Велика Британија” изјави Савиќ за АутоКлуб. Тој додаде дека поради тешката и неизвесна состојба неуспех доживеа и проектот 104.

Ова значи дека во 90-те години било планирано воведување на три модели, новата мала Флорида која е со помали димензии од класичната, рестајлингот на популарниот 101 и новиот модел 104.

Во интервјуто Савиќ говори за почетокот и падот на Застава на американскиот и светскиот пазар, за плановите во 80-те и 90-те, за погрешната перцепција за квалитетот на Југо во САД и Австралија, а открива и многу детали кои се непознати или многу малку познати.

Целосното интервју можете да го прочитате ТУКА.

Читај повеќе

Последни објави

Димоски: Се фалат кој ја има бетонизирано помалку Општина Карпош

Државниот Завод за статистика го објави месечниот извештај за издадени одобренија за градење за јули годинава. Според истиот, најмногу одобренија во скопскиот регион се...

Мостот Обединети Нации не е безбеден за пешаците и велосипедистите

Левица Карпош на својата Фејсбук страница објави фотографија од очајната состојба во која се наоѓа мостот Обединети Нации кој го поврзува Влае со останатиот...

За маалскиот живот во Карпош 2 (ВИДЕО)

Каков бил маалскиот живот во Карпош 2? За вратарот Рамиз од Драмски, прекарите како Пики, Чомбе, Кокош, Чавки, Трендо, Коџак, за турнирите во табла...

Амбулантата во Козле – срам за македонското здравство

Најдобрата слика за состојбата на македонското здравство може да ја најдете во скопската населба Козле. Амбулантата која е изградена пред повеќе децении се наоѓа...

Дарко Ристовски – кандидат за градоначалник на Левица за Општина Карпош

Како истакнат активист за заштита на зеленилото и Водно, фокусот ќе му биде поставен на спречување на бетонизацијата и зазеленување на секој слободен простор.„Со...